.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیدا و پنهان اعتماد 5شنبه

? بازداشت دو عضو مشارکت؛ آذر منصوري معاون سياسي دبيرکل جبهه مشارکت سه شنبه شب هنگام خروج از منزل خواهرش بازداشت شد. همچنين «مجيد جزمي» رئيس ستاد 88 خراسان شمالي و عضو جبهه مشارکت نيز دستگير شده است.
? تذکر به خانواده 50 دانشجو؛ رئيس دانشگاه اصفهان از ارسال تذکر براي خانواده هاي 50 نفر از دانشجويان اين دانشگاه خبر داد. عليرضا قرباني به مهر گفت اين نامه هاي تذکر در پي تصميم دانشگاه براي مهر ورزي و رافت اسلامي با دانشجويان ارسال شده است.
? جشن تولد عرب سرخي و قوچاني؛ خانواده هاي فيض الله عرب سرخي و محمد قوچاني به همراه جمعي از چهره هاي سياسي و اهالي مطبوعات سه شنبه شب سالروز تولد اين دو نفر را مقابل زندان اوين جشن گرفتند. خانواده هاي اين دو فعال سياسي و مطبوعاتي شمع هاي تولد را به نيابت از آنها فوت کردند.
? قرآن هاي چيني در ايران؛ بعد از ورود محصولات متنوع چيني، اين بار نوبت به «قرآن هاي ديجيتالي» چيني رسيده است تا بازار ايران را به دست گيرد. حسين تفکري رئيس انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن کريم گفته است قيمت اين قرآن ها بين 80 تا 150 هزار تومان است و با صداي قاريان ايراني عرضه مي شوند. اين قرآن ها با مجوز وزارت بازرگاني وارد مي شوند.
? مذاکرات پنهاني ايران و فرانسه؛ در خبرها آمده است خروج کلوتيلد ريس از ايران در گرو فرستادن علي وکيلي راد قاتل شاپور بختيار به ايران است. فيگارو در مطلبي مدعي شد اين تصميم در پي مذاکرات محرمانه ايران و فرانسه اتخاذ شده است.
? وزراي احتمالي سه وزارتخانه؛ شنيده شد علي احمدي دوباره در راه وزارت آموزش و پرورش است. مهر گزارش کرد احتمال دارد مهرداد بذرپاش نيز به وزارت رفاه برسد. از علي ذبيحي نيز به عنوان وزير پيشنهادي نيرو نام برده مي شود.
? بازجويي الويري ادامه دارد؛ فرزند مرتضي الويري گفت پدرش روز سه شنبه با خانه اش تماس گرفته و گفته درخواست تبديل قرار به وثيقه را در زندان امضا کرده است اما تاکنون مسوولان قضايي در اين زمينه اطلاعي به وي نداده اند. هادي الويري افزود در پيگيري هاي انجام شده به آنها گفته شده الويري فعلاً در مرحله تحقيقات است و بازجويي ادامه دارد.
? چادر قذافي در نيويورک؛ بنا به گزارش تايمز لندن، سرهنگ قذافي رهبر ليبي که براي نخستين بار پس از 40 سال دوري پايش به نيويورک باز شده بالاخره توانست در زمين متعلق به دونالد ترامپ زميندار معروف و ميليونر امريکايي، خيمه معروف خود را برپا کند. تايمزلندن گزارش داد قذافي در ملک 86 هکتاري ترامپ، به نام سون اسپرينگز (هفت چشمه) در حومه نيويورک که آن را اجاره کرده، خيمه خود را زده است و حتي از امتيازات قصر 3600 متري ترامپ بهره مند نشده است.
? درگيري در پاسگاه بندر لنگه ؛ درگيري مسلحانه در يک پاسگاه محلي دو کشته و يک زخمي بر جاي گذاشت. آينده نوشت حدود 10 روز پيش يک سرباز وظيفه هنگام اعزام از بندر لنگه به جزيره فارو دو تن را کشته و يک تن را زخمي کرده است. اين سرباز که گفته مي شود اختلال رواني داشته با گرفتن ناگهاني اسلحه نگهبان، به سمت سرپرست پاسگاه شليک کرده و يک استوار و يک سرباز وظيفه ديگر را کشته است. در اين درگيري که حدود 10 روز قبل رخ داده يک سرباز ديگر نيز زخمي شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.